lauantai 18. marraskuuta 2017

Arnoldization: 33 % complete.

Neljäs viikko ja kolmasosa Operaatio: Arnoldisaatiota on takana. Olo on huikean hyvä, ja mieliala jotakuinkin yhtä päättäväinen kuin Conanilla tuossa alla. Ihan kuin rinkan kanssa juostessa, minusta tuntuu että minut tarkoitettu siirtelemään raskaita asioita. Mieli on iloinen siitä, että löysin tämän sentään nyt tässä vaiheessa elämää.

Conan the Barbarian
Ylä-asteella saavuttamani leuanvetoennätys oli muistaakseni kolme leukaa. Sen ja nykyhetken välissä on ollut noin 30 vuotta, jona aikana en ole saanut itseäni tangossa edes nytkähtämään. Ei ole siis yhtään hullumpi tunne, kun 116 kiloisena ja 44-vuotiaana on elämänsä parhassa kunnossa. 11 leukaa! En olisi ikinä uskonut.


Muutoinkin palaset tuntuvat loksahtelevan paikalleen.

Kyykky on ollut minulle suuri mysteeri, mutta nyt siinäkin on alkanut tuntua liikerata luontevalta. Homma on helpottunut olennaisesti, kun ymmärsin että minun voimantuottoani kyykyssä haittaa kenties eniten rajoittunut liikkuvuus. Nyt kun olen aloittanut slaavikyykkiä työpäivän aikana ja lämmitellä kyykkymäisesti salilla, niin jopa on eri hommaa. Painot ovat vielä minun kokoiselleni pienet, mutta ei minulla ole mihinkään kiire.

Ajan kulua mittaava Arnoldization'o'meter ja A-FACTOR ovat edenneet toistaiseksi rintarinnan, mutta ei kai se sentään loppuun asti voi näin mennä? Se selviää parin kuukauden kuluttua.